Lättläst skräck för barn: Nagel-Barn
Författare: Tobias Gard
\nÅr: 2023
\nÅlder: 9 - 12 år
\nSerie: Creepy
\nDel: 5
\nGenre: Lättläst skräck för barn
\nISBN: 9789189777439
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nEtt gäng vithåriga, blodiga barn ilar förbi. Strax efteråt stöter Oliver på Linn från skolan. Hon blöder från finger-topparna. och påstår att barnen hoppade på henne och sög blod från hennes naglar. Dagen efter märker Oliver att han är förföljd av något litet och vithårigt …
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nEn bra och mycket spännande bok. Jag tycker att den är bra skriven. Jag gillar karaktärerna och miljön. Jag tycker verkligen om storyn i boken. Spännande verkligen.