Lättläst skräck för barn: En insnöad plan
Orginaltitel: Painajaispuoti - Hirmuinen jumimies
\nFörfattare: Magdalena Hai
\nIllustratör: Teemu Juhani
\nÅlder: 6 - 9 år
\nÅr: 2021
\nGenre: lättläst och skräck för barn
\nSerie: Rysmans rysliga butik
\nDel: 3
\nISBN: 9789180080699
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nButiken har blivit insnöad, både ute och inne! Och det är inte ens vinter. Nina och de andra i den rysliga butiken försöker komma underfund med vad som har hänt. Vem kan ligga bakom detta mysterium? Och varför fastnar Yetin överallt?
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nJag tycker att boken är bra och spännande. Jag tycker att storyn är bra. Jag gillar illustrationerna i boken! Jag tycker att den är bra skriven.
