Lättläst för barn: Franken - Flugo
Författare/Illustratör: Tedd Arnold
\nÅr: 2021
\nÅlder: 6 - 9 år
\nGenre: Lättläst för barn, husdjur
\nSerie: Flugo
\nDel: 14
\nISBN: 9789180080866
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nMen vad har hänt med Flugo? När Buzz vaknar är det en jättestor Flugo i rummet! Han är jätteläskig! Precis som i sagan Buzz läste innan läggdags. Den om Frankensteins monster …
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nJag tycker att boken var bra och kul. Härligt humor i boken. Jag gillar illustrationerna i boken och jag gillar miljön och karaktärerna. Jag tycker att den är bra skriven och en bra story.