NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Bilderbok: Jag älskar dig redan i morgon

Publicerad 2020-01-28 13:17:37 i Barn,

Författare: Moni Nilsson och Katarina Strömberg
År: 2019
Genre: Bilderbok
ISBN: 9789178130986
HANDLING:
Inget är som förut när lillebror kommer. Max får inte längre plats i mammas knä. Och lillebror är så dålig på att leka. Max längtar till förut. Det är det visst fler som gör. En gammal tant till exempel. Tillsammans beger de sig ut på ett äventyr.
VAD JAG TYCKER OM BOKEN:
En bra och pedagogisk bilderbok. Jag gillar författaren Moni Nilsson sen tidigare. Katarina Strömbergs bilder är underbara. Hela boken är bra och fin. En rekommendation av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela