NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Ungdom: Skräck (novellsamling)

Publicerad 2018-05-24 13:13:33 i Ungdomsbok,

År: 2017
Isbn: 978-91-29-70274-3

Handling:
Göm dig under filten, håll någon hårt i handen och glöm inte att titta under sängen innan du går och lägger dig....

Här har vi samlat några av Sveriges absoluta skräckmästare. I elva noveller får du uppleva kalla kårar, krypande skräck och spänning när den är som allra bäst. 

Medverkar gör:
Ingelin Angerborn 
Peter Arrhenius
Perus Dahlin 
Alex Karidi
Petter Lidbeck
Kerstin Lundberg Hahn
Moa Eriksson Sandberg 
Siri Spont
Gustav Tegby
Johan Theorin
Rebecka Åhlund

Vad jag tycker om boken:
En underbar bok med skrämmande noveller. Riktigt bra skrivna noveller för ungdomar men passar bra för vuxna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela