NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Ungdoms bok: Bree Tanners andra liv

Publicerad 2015-08-31 12:45:37 i Ungdomsbok,

Original titel: The Short Second Life of Bree Tanner
Fristående från twilightböckerna.
År: 2010
Författare: Stephenie Meyer
ISBN: 9789186587918
 
Handling:
Den handlar om Bree Tanners korta liv som vampyr i Seattle och hur hon träffar sin första och enda riktiga kärlek.
 
Vad tyckte jag om boken:
Ja vad ska man säga. Den var okej lite bakgrund till vad som hände i Seattle med de nyfödda och så men den var inte alls så som de övriga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela