NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Lättläst för barn: Sanja - Hetast på plan

Publicerad 2024-05-02 08:02:01 i Barn, Lättläst barn och unga,

Författare: Anders Blentare
\nIllustratör: Katarina Vintrafors
\nÅr: 2022
\nÅlder: 9 - 12 år
\nGenre: Lättläst för barn, fotboll
\nSerie: Sanja
\nDel: 4
\nISBN: 9789180083966
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nDet känns som att det brinner i Sanjas kropp. Det är starka känslor som gäller när det kommer till fotbolls älskande Sanja.Hur vågar den nya spelaren Miranda tro att hon kan sno positionen i laget som Sanja kämpat så hårt för! Samtidigt är Miranda jäkligt snygg. Och trevlig. De dubbla känslorna sliter i Sanja. Hur ska hon hantera både fotboll och kärlek samtidigt?!
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nJag tycker att boken var mycket bra. Jag tycker att den var bra skriven och fina illustrationer. Synd att det var sista delen. Jag gillar karaktären Sanja mycket. Hon r verkligen stark person. Jag gillar övriga karaktärerna med och miljön. Jag gillar storyn mycket.
\n


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela