NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Lättläst skräck för barn: Nagel-Barn

Publicerad 2024-04-04 22:18:55 i Barn, Lättläst barn och unga,

Författare: Tobias Gard
\nÅr: 2023
\nÅlder: 9 - 12 år
\nSerie: Creepy
\nDel: 5
\nGenre: Lättläst skräck för barn
\nISBN: 9789189777439
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nEtt gäng vithåriga, blodiga barn ilar förbi. Strax efteråt stöter Oliver på Linn från skolan. Hon blöder från finger-topparna. och påstår att barnen hoppade på henne och sög blod från hennes naglar. Dagen efter märker Oliver att han är förföljd av något litet och vithårigt …
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nEn bra och mycket spännande bok. Jag tycker att den är bra skriven. Jag gillar karaktärerna och miljön. Jag tycker verkligen om storyn i boken. Spännande verkligen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela