NettsBoktips.blogg.se

Här så skriver jag bokrecensioner på böcker jag läst och så skriver jag också om de olika författarna jag har vart och lyssnat på, på olika ställen.

Lättläst för barn: Franken - Flugo

Publicerad 2024-04-02 12:47:24 i Barn, Lättläst barn och unga,

Författare/Illustratör: Tedd Arnold
\nÅr: 2021
\nÅlder: 6 - 9 år
\nGenre: Lättläst för barn, husdjur
\nSerie: Flugo
\nDel: 14
\nISBN: 9789180080866
\nFörlag: Hegas Förlag - Lättläst
\nHANDLING:
\nMen vad har hänt med Flugo? När Buzz vaknar är det en jättestor Flugo i rummet! Han är jätteläskig! Precis som i sagan Buzz läste innan läggdags. Den om Frankensteins monster …
\nVAD JAG TYCKER OM BOKEN:
\nJag tycker att boken var bra och kul. Härligt humor i boken. Jag gillar illustrationerna i boken och jag gillar miljön och karaktärerna. Jag tycker att den är bra skriven och en bra story.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela